Ολες οι ενδείξεις ήταν ξεκάθαρες. Οι χώρες της Ε.Ε. ετοίμασαν πυρετωδώς και παρουσιάζουν με καμάρι το νέο υπερεθνικό τους «όργανο», μέσα από το οποίο παίρνει «σάρκα και οστά» το μεγαλύτερο φακέλωμα ιδεών και συμπεριφορών που έγινε ποτέ στην Ιστορία. Με πρόσχημα την ασφάλεια, οι κοινωνικοί αγώνες, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, μπαίνουν ευθέως στο στόχαστρο των μηχανισμών καταστολής. Ο επίσημα διακηρυγμένος σκοπός της νέας πανευρωπαϊκής πρωτοβουλίας είναι γενικά λογικός: η πρόληψη τρομοκρατικών ενεργειών. Ομως ο τρόπος και τα μέσα που χρησιμοποιούνται, ξεπερνούν κατά πολύ τον αρχικό σκοπό.
Η on line καταγραφή στοιχείων και πληροφοριών οδηγεί σε γενικευμένη ηλεκτρονική παρακολούθηση προσώπων και πολιτικών ομάδων που δραστηριοποιούνται ακόμη και σε μη βίαια κινήματα, όπως το κίνημα κατά της παγκοσμιοποίησης!
Προσωπικές συνήθειες και φιλικές συναναστροφές, πολιτικές προτιμήσεις και οικονομικο-κοινωνικές απόψεις, επισκέψεις και συνομιλίες στο Ιντερνετ, ψυχολογικές αναλύσεις της προσωπικότητας των ατόμων, ευαίσθητα δεδομένα και πληροφορίες, όπως μηνύματα, e-mail και απόψεις των υπόπτων, θα αποτελέσουν την πρώτη ύλη για το νέο «σαφάρι» που στήνουν οι αρχές ασφαλείας κατά όσων θεωρούν επικίνδυνους για τη δημόσια τάξη.
Είναι προφανές ότι όλα αυτά προϋποθέτουν τη συντονισμένη λειτουργία όλων των αστυνομικών υπηρεσιών και σίγουρα τη διενέργεια μαζικών υποκλοπών σε τηλέφωνα και Ιντερνετ προκειμένου να συγκεντρωθεί ο όγκος των ζητούμενων πληροφοριών.Ο μηχανισμός είναι απλός. Αστυνομικές αρχές και υπηρεσίες ασφαλείας σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης καλούνται να συνεισφέρουν στη συγκρότηση της τεράστιας βάσης δεδομένων που θα συγκροτηθεί, για άτομα και ομάδες τα οποία χαρακτηρίζονται, γενικώς, ύποπτα για σχέσεις τους με τα λεγόμενα φαινόμενα «βίαιης ριζοσπαστικοποίησης».
Η «βίαιη ριζοσπαστικοποίηση», σύμφωνα με την Ε.Ε., αφορά τη διαδικασία μέσω της οποίας κάποιο πρόσωπο στρατολογείται σε τρομοκρατικές ομάδες ή άλλες βίαιες οργανώσεις και αποδέχεται τη χρήση βίας. Οπως αναφέρεται στο κείμενο της νομοθετικής πρωτοβουλίας που αποκάλυψε η ΜΚΟ προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων «Statewacth», η αξιολόγηση των στοιχείων αυτών θα οδηγήσει αυτόματα σε «τακτική επιχειρησιακή διαδικασία λήψης αποφάσεων». Ορος που, όπως λέει η οργάνωση, αποτελεί ευφημισμό για στοχοποίηση, υπονόμευση και αποσταθεροποίηση των συγκεκριμένων δομών.
Είναι ενδεικτικό ωστόσο ότι στο ίδιο κείμενο η Ε.Ε. εκτός του όρου «βίαιη ριζοσπαστικοποίηση» χρησιμοποιεί και απλώς τον όρο «ριζοσπαστικοποίηση», σαν να πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Με τη σύγχυση αυτή όμως επιτυγχάνεται η ενοχοποίηση συλλήβδην όλων εκείνων τους οποίους οι αρχές ασφαλείας θεωρούν αντιπάλους του σημερινού κοινωνικού καθεστώτος, ακόμη και εάν δεν χρησιμοποιούν βίαιες μεθόδους πάλης!
Σύμφωνα με την ίδια οργάνωση, ο όρος «αντιπαγκοσμιοποίηση μοιάζει να αποτελεί μια γενική σύλληψη», η οποία καλύπτει κάθε ομάδα ή οργάνωση που αντιτίθεται στο «status quo».
Είναι φανερό ότι με τα μέτρα αυτά τίθενται υπό αυστηρή επιτήρηση και ποινικοποιούνται πρόσωπα, ηγέτες και κινήματα, τα οποία οι εθνικές αστυνομίες και τα ευρωπαϊκά όργανα ασφαλείας θα χαρακτηρίσουν αυθαίρετα ως «ριζοσπάστες» ή οπαδούς απελευθερωτικών κινημάτων!ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΙΔΕΩΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΜΕ 70 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Από τις συνολικά 70 ερωτήσεις στις οποίες καλούνται να δώσουν πληροφορίες οι αστυνομικές αρχές και οι μυστικές υπηρεσίες, οι περισσότερες αφορούν την αποκάλυψη και καταγραφή ιδεών και συμπεριφορών ατόμων και ομάδων που θεωρούνται επικίνδυνα για τη σημερινή τάξη πραγμάτων.
Ξεκινώντας από ομάδες που υποστηρίζουν τη βία (τρομοκρατικές ή μη), φτάνουν σε πρόσωπα και οργανώσεις που διεξάγουν μη βίαιη, πολιτική πάλη, κατά της παγκοσμιοποίησης! Ιδού οι πιο ενδιαφέρουσες ερωτήσεις του πρωτοφανούς φακελώματος που με πρόσχημα την τρομοκρατία ξεκινά η Ε.Ε. κατά των «αντιφρονούντων» και των κινημάτων κοινωνικής αμφισβήτησης:
1 Πού εδράζεται η ιδεολογία η οποία ευθέως υποστηρίζει τη βία (άκρα Δεξιά, άκρα Αριστερά, ισλαμιστές, εθνικιστές, κίνημα κατά της παγκοσμιοποίησης κ.λπ.)
2 Βασικές αρχές και σκοποί. Πώς και γιατί η ιδεολογία υποστηρίζει την άσκηση βίας;
3 Οργανώσεις ή τρομοκρατικές ομάδες που έχουν υιοθετήσει την ιδεολογία της βίας.
4 Οργανώσεις ή ομάδες που προωθούν τη βίαιη ριζοσπαστικοποίηση.5 Ακριβής διατύπωση των ριζοσπαστικών μηνυμάτων, χαρακτηριστικά κ.ά.
6 Υπάρχουν τέτοια άλλα μηνύματα που προέρχονται από ιδεολογίες ή κινήματα που δεν υποστηρίζουν τη βία ή εμφανίζονται ως εναλλακτικές προτάσεις;
7 Τα πιο συχνά κανάλια επικοινωνίας (π.χ. μέσω φόρουμ στο Διαδίκτυο) και ποιοι επικοινωνούν μεταξύ τους;
8 Πώς χρησιμοποιεί το Ιντερνετ; Σε ποιες διευθύνσεις μπαίνει συχνά;
9 Ηλικία, φύλο, τόπος γέννησης και εθνικότητα προσώπων και ομάδων.10 Οικονομική κατάσταση του προσώπου (ανεργία, απώλεια υποτροφίας ή οικονομικού βοηθήματος).
11 Σχετικά ψυχολογικά χαρακτηριστικά (διαταραχές, αδύναμη ή χαρισματική προσωπικότητα κ.ά.).
12 Πιθανά υποκείμενα ψυχολογικά κίνητρα (ενοχές, εκδικητικότητα κ.ά.).13 Επίπεδο και τύπος εκπαίδευσης.
14 Φύση επαγγελματικής εμπειρίας.
15 Φύση και επίπεδο ιδεολογικής γνώσης δέσμευσης και θρησκευτικής συνειδητοποίησης.
16 Ποινικό υπόβαθρο (προηγούμενες καταδίκες).
17 Επίπεδο έκθεσης στη βία.
18 Χώροι όπου κοινωνικοποιούνται οι οργανωμένες ομάδες.
19 Κοινωνική δυναμική, επίπεδο ενσωμάτωσης στην κοινωνία.20 Πού στηρίζεται κυρίως η κοινωνική αναγνώριση (θρησκευτικές ομάδες, εθνικές ομάδες, φυλετικές, κοινωνική τάξη);
21 Σχέσεις με διάφορα κυβερνητικά-θεσμικά όργανα του κράτους (κοινωνικές υπηρεσίες, εκπαιδευτικά ιδρύματα, αρχές ασφαλείας, φυλακές, μυστικές υπηρεσίες!).22 Προσανατολισμός τρομοκρατικών ομάδων ή δικτύων ανά γεωγραφική περιοχή (επιθέσεις σε περιοχές όπου ζουν τα υπό έλεγχο πρόσωπα, στρατολόγηση κ.ά.).
23 Προσανατολισμός των μη βίαιων οργανώσεων.
24 Κάθε σχετικός οικονομικός, κοινωνικός, πολιτιστικός, πολιτικός, δημογραφικός ή άλλος παράγοντας, σχετικά με πρόσωπα και ομάδες.
25 Χώρα-πόλη με επεισόδιο βίαιης ριζοσπαστικοποίησης.
26 Κοινωνικό περιβάλλον όπου συμβαίνει το επεισόδιο αυτό (οικογένεια, φίλοι, Ιντερνετ, εκπευδευτικοί ή θρησκευτικοί χώροι κ.0.κ.)27 Πώς το «πρόσωπο» εκλαμβάνει τη σχέση του με τη νέα συλλογική ταυτότητα και τα μέλη της (συχνά οι τρομοκρατικές οργανώσεις εμφανίζονται ως υπερασπιστές ομάδων πραγματικών ή ανύπαρκτων που υφίστανται αδικίες);
28 Πώς μεταφράζει το «πρόσωπο» τη σχέση του με όσους θεωρούνται «εχθροί»;
29 Ποια τα συναισθήματα του «προσώπου» για τη νέα του ομάδα, αλλά και την κοινωνική, θρησκευτική, πολιτική και οικονομική κατάσταση;
30 Ποια συναισθήματα έχει απέναντι στη χρήση βίας;
31 Εχει κάνει το πρόσωπο σχόλια για τη συμμετοχή του σε ομάδα που προωθεί τη βία;
32 Σχολίασε τη χρήση βίας ή την πρόθεσή του να συμμετέχει σε βίαιες δραστηριότητες;
33 Εχε σχολιάσει το πρόσωπο άλλα θέματα πολιτικής φύσης, χρησιμοποιώντας επιχειρήματα που υπάρχουν σε μηνύματα «βίαιης ριζοσπαστικοποίησης»;
34 Μετέβαλε πρόσφατα το «πρόσωπο» κάποιες συμπεριφορές ρουτίνας (π.χ. συνήθειες, κώδικα ντυσίματος, υγιεινή, δίαιτα, προσευχή, μέσα επικοινωνίας κ.ά.);
35 Αναφέρατε τις πιθανές αιτίες και προηγούμενες πληροφορίες για επιρροή από ριζοσπαστικές ομάδες (π.χ. ιδεολογία, θρησκείες, ομάδες, σελίδες στο Ιντερνετ, θρησκευτικά κέντρα κ.ά.).
ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΕΡΒΑΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-
17-6-2010
ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ: δήθεν της ελευθερίας,
οι ένοχοι ηγέτες μας περνάνε χειροπέδες,
τυραννικά καθεστώτα σε πολλές γωνιές της Γης, κάτεργα, εξορίες,
ομαδικοί τάφοι εκτελεσθέντων μόνο για τις ιδέες τους.
ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ: δήθεν της δημοκρατίας,αν τολμήσεις να έχεις διαφορετική γνώμη από την εξουσία,σου αφαιρούν το λόγο και την προσωπική σου ελευθερία,αν τολμήσεις να βγεις από το μαντρί σε τρώει ο λύκος.
ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ: δήθεν της κοινωνικής δικαιοσύνης,ο κοινωνικός αποκλεισμός θριαμβεύει,εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπινα πλάσματα πεθαίνουν από τη πείνα και την έλλειψη περίθαλψης όχι μόνο στις αναπτυσσόμενες χώρες αλλά και στην Ευρώπη και στην Αμερική,φτώχεια,στερημένη μίζερη ζωή, ρατσισμός,ανεργία και αυτοκτονίες ανέργων.
ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ: πρέπει επιτέλους να λήξει αυτή η τραγική φάρσα.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ 1998
ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΛΕΟΝ,ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ...
ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΣ,ΦΥΤΕΜΕΝΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ,ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΠΙΟΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΣ ΣΚΑΚΙΕΡΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ ΣΤΟ 1984 ΤΟΥ GEORGE ORWELL,ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ.
..................................................................................
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από voriaEVIA:Πάνος Βασιλόπουλος
Για τη Μανα του τρομοκρατη
panagoulis.JPG
(όσοι δεν καταλαβαίνουν, ας την αφήσουν να το διαβάσει μόνη της)
Θέλω να συμπαρασταθώ στην αγωνία σου, αλλά επειδή δεν σε ξέρω θα σου γράψω δυο λόγια από δω.
Καταρχήν ο γιος σου δεν με τρομοκράτησε ποτέ, ίσα ίσα με έκανε να αισθανθώ καλά όταν έβαλε την βόμβα στο χρηματιστήριο.
Πιστεύω ότι αυτούς που ήθελε να τρομοκρατήσει τους έχω και γω απέναντί μου αλλά νομίζω ότι υπάρχει και άλλος, διαφορετικός, πιο πολιτικός τρόπος για να τους αντιμετωπίσουμε.
Όμως ο γιος σου έκανε τις επιλογές του , είναι και αυτές πολιτικές και ανάμεσά τους είναι και οι συνέπειες των πράξεών του σε καθεστώς προεδρευομένης ελληνικής δημοκρατίας. Και αυτό το ήξερε και το επέλεξε.
Διάλεξε την ζωή του αναρχοαυτόνομου αντί αυτή του καλού παιδιού, του οικογενειάρχη ή του μέσου πολίτη αυτής της χώρας.
Θα μπορούσε να είχε γίνει χρηματιστής και να έκλεινε δουλειές αφήνοντας πίσω ανέργους, να ήταν βασανιστής μεταναστών σε υπόγεια της ασφάλειας, παραγωγός ντιβιντι της Τζούλιας, εργολήπτης δημοσίων έργων και να υπερτιμολογεί δρόμους.
Θα μπορούσε να ήταν καθηγητής στο σχολείο σου και να κάνει ιδιαίτερα, εφοριακός ή πολεοδόμος του δημοσίου και να λαδώνεται, βενζινοπώλης με ρυθμισμένη αντλία και να κλέβει τον κόσμο.
Θα μπορούσε να γίνει γιατρουδάκος και να συνταγογραφεί άσκοπα για να πηγαίνει εκδρομές ή και μεγαλογιατρός για να παίρνει χοντρά φακελάκια για να εξοφλεί το δάνειο της Μερσεντές.
Θα μπορούσε να είναι υπουργός Δημοσίων έργων της Χαλκιδικής, του Βατοπεδίου ή της Ζήμενς. Θα μπορούσε να γίνει ακόμα και Δήμαρχος να γίνει και να κυκλοφορεί με τσάμπα τζιπ. Σε άλλους χρόνους αν έβαζε βόμβες θα μπορούσε να γίνει και πρωθυπουργός.
Θα μπορούσε απλά να υπακούει στο κόψιμο του μισθού του, της σύνταξής του, μαζί με την πλειοψηφία ή να καταλαμβάνει τηλεοπτικά, ανώδυνες υπηρεσίες με το ΠΑΜΕ. Θα μπορούσε να ήταν Πασοκτζής συνδικαλιστής στην ΟΛΜΕ και να καλεί το ποίμνιο σε απεργία στις εξετάσεις, για να το ξεφτιλίσει περισσότερο.
Στο φινάλε θα μπορούσε να είναι ο Τριανταφυλλόπουλος, ο Λαζόπουλος , ο Πρετεντέρης ή ο Αυτιάς και να έκανε επανάσταση βγάζοντας και κανά φράγκο. Άσε που μπορεί να γινόταν στέλεχος και στο ΔΝΤ και να το βλέπαμε κάθε μέρα, με διαφορετική αγωνία στη τηλεόραση.
Σήμερα μάνα του, μπορείς να ησυχάσεις γιατί ο γιος διάλεξε μόνος του κάτι διαφορετικό από το μέσο όρο , κάποιο διαφορετικό πιθανά άκρο. Θα είχε κατάληξη βιοπαλαιστή που αυτοκτόνησε από τα χρέη, αλκοολικού μηχανόβιου που στόκαρε, ναρκομανή από οβερντόους , ή του κάθε μικροαστού που περιμένει καρτερικά ξεπληρώνοντας τις κάρτες του να γίνει ασπρόμαυρη φωτογραφία, που θα στολίζει το κομοδίνο των παιδιών του στο σαλόνι.
Όλοι αυτοί, που ο γιός σου τρομοκρατούσε, φροντίζουν όλα αυτά να δουλεύουν ρολόι.
Εσύ μάνα του ησύχασε , γιατί τα όνειρα των παιδιών μας δεν μπορούμε ούτε για αστείο να μπούμε και να τα δούμε.
Απολαμβάνουμε μόνο τη δική μας πραγματικότητα. Δίνουμε λύσεις παιδαγωγικές, ανθρωπιστικές ,ταιριαστές με την ηθική και το δίκαιο που μας μεγάλωσε.
Υπάρχει όμως και το διαφορετικό που σαν μετάλλαξη καθοδηγεί τον κόσμο από γεννησιμιού του. Ευτυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό.
Με εκτίμηση
Πάνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.