-Η δημιουργία νέων ΥΔΟΜ στους ΟΤΑ, με νέα κριτήρια, σωρευτικά ή κατά περίπτωση, που θα καθοριστούν συγκεκριμένα και αναλυτικά με τη νέα νομοθετική ρύθμιση, σε κύριους άξονες, ως εξής:
Α) Κάθε Δήμος, ο οποίος έχει στο δυναμικό του τουλάχιστον 2 έως 3 μηχανικούς θα υποχρεούται να συγκροτήσει ΥΔΟΜ.
Β) Θα ισχύσουν πληθυσμιακά κριτήρια, ώστε να συγκροτήσει επίσης υποχρεωτικά ΥΔΟΜ κάθε δήμος που έχει πληθυσμό άνω των 2000 κατοίκων.
Γ) Ο ρυθμός οικοδομικής ανάπτυξης θα περιληφθεί επίσης στα σχετικά κριτήρια, ώστε δήμοι, που έχουν υψηλούς ρυθμούς ανοικοδόμησης να υποχρεωθούν να συγκροτήσουν ΥΔΟΜ κατά προτεραιότητα. Η σχετική πρόβλεψη μελετάται να γίνει με αξιολόγηση του αριθμού των αιτήσεων έκδοσης οικοδομικών αδειών ανά δήμο.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις του νέου νόμου του ΥΠΕΝ για τον έλεγχο δόμησης:
- Καθιερώνεται η διάκριση της αδειοδότησης από τον έλεγχο της εφαρμογής. Μέχρι τώρα η αδειοδότηση και ο έλεγχος γινόταν στις Πολεοδομίες, η αδειοδότηση τώρα θα είναι έργο των Πολεοδομικών και θα ασκείται σε επίπεδο Δήμου. Ο έλεγχος όμως θα ασκείται από το Παρατηρητήριο δομημένου περιβάλλοντος σε επίπεδο αιρετής Περιφέρειας.
- Απλοποιούνται ιδιαίτερα και επιταχύνονται οι διαδικασίες έκδοσης και ελέγχου των αδειών δόμησης ώστε για μια σημαντική κατηγορία αδειών για τις οποίες υπάρχει ένα ασφαλές νομοθετικό πολεοδομικό πλαίσιο, να εκδίδονται αμέσως οι άδειες μετά την ηλεκτρονική υποβολή τους. Προβλέπεται ο διαχωρισμός των κυρώσεων ενός νέου αυθαιρέτου και μιας απλής πολεοδομικής παράβασης, με στόχευση να επιταχυνθούν οι διαδικασίες ολοκλήρωσης του χαρακτηρισμού αυθαιρέτου. Ταυτόχρονα στο πλαίσιο της απλοποίησης, εισάγεται η έννοια της γνωστοποίησης οικοδομικών εργασιών έτσι ώστε να μην σταματούν οι οικοδομικές εργασίες όταν προκύπτει ανάγκη τροποποίησης της μελέτης.
- Με την επέκταση του προγράμματος e-poleodomia δημιουργείται ηλεκτρονική πολεοδομική ταυτότητα Δήμου, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής και επικαιροποίησης κάθε πληροφορίας που σχετίζεται με τη χωροταξική και πολεοδομική κατάσταση κάθε Δήμου.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ:
Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας που είναι δημοσιευμένος στο ΦΕΚ 2092B/21-9-11 προβλέπει τα παρακάτω
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΑΓΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
1. Γραφείο Δημάρχου (ΛΙΜΝΗ).
2. Νομική Υπηρεσία
3. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας
4. Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας
ΕΝΟΤΗΤΑ Β: ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:
α) Γραφείο Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης (ΛΙΜΝΗ ΚΑΙ ΜΑΝΤΟΥΔΙ)
β) Γραφείο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1. Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία: (ΛΙΜΝΗ)
α) Γραφείο Αγροτικής Παραγωγής & Αλιείας (ΛΙΜΝΗ)
β) Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Απασχόλησης και Τουρισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
1. Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Πολεοδομίας ( ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)
β) Τμήμα Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας (ΜΑΝΤΟΥΔΙ)
γ) Τμήμα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Συντήρησης Πρασίνου
ΕΝΟΤΗΤΑ Ε: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
1. Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού που περιλαμβάνει ειδικότερα τα παρακάτω γραφεία:
α) Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
β) Γραφείο Προστασίας & Προαγωγής Δημόσιας Υγείας
γ) Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
1. Διεύθυνση Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
δ) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προ μηθειών (ΛΙΜΝΗ)
ε) Τμήμα Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου (ΛΙΜΝΗ)
στ) Τμήμα ΚΕΠ Λίμνης
2. Αυτοτελές Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Γραφείο Τεχνικών Έργων
β) Γραφείο Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών.
1. Γραφείο Διοικητικών, Οικονομικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
2. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
3. Γραφείο ΚΕΠ
ΕΝΟΤΗΤΑ Β: ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ την ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ
1. Γραφείο Διοικητικών, Οικονομικών Θεμάτων και Εξυ−
πηρέτησης του Πολίτη
2. Γραφείο Συντήρησης Υποδομών
3. Γραφείο ΚΕΠ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.