Ήδη ο βουλευτής Ευβοίας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μίλτος Χατζηγιαννάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον πρόεδρο της κοινότητας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες και ήδη κατέθεσε ερώτηση προς τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχετικά με το θέμα . Σύμφωνα με την επερώτηση, μετά και τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής μας, πληροφορίες αναφέρουν οτι το κατάστημα ΕΛΤΑ δεν θα καταργηθεί.
Για το θέμα αυτό εξέδωσε ανακοίνωση
το Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΤΑ Ευβοίας
Ενάντια στη διάλυση της διανομής
Το σχέδιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, το οποίο
έχει θέσει σε εφαρμογή το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και η πρόσφατη
υπουργική απόφαση, η οποία αυξάνει το διάστημα επίδοσης της αλληλογραφίας σε
τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημέρα κατάθεσης της επιστολής, ενώ έως τώρα ήταν
μία εργάσιμη ημέρα, θα μετατρέψουν σε είδος προς ...εξαφάνιση τους ταχυδρόμους από την 1η Φεβρουαρίου.
Άλλωστε στις προβλέψεις εντάσσεται επίσης μόλις μία εβδομαδιαία επίσκεψη ταχυδρόμου
σε ορισμένες περιοχές με λιγότερους από 7.000 κατοίκους καθώς τα αστικά
δρομολόγια μετατρέπονται σε αγροτικά.
Οι πολίτες πλέον θα κάνουν «μαύρα μάτια» για να δουν
ταχυδρόμο στη γειτονιά τους καθώς έγιναν περικοπές από 50 έως 75% ανά περιοχή,
γιατί εντός ολίγων ημερών θα μειωθεί ο αριθμός των διανομέων πανελλαδικά αφού
δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις του μη μόνιμου προσωπικού!
Στην Εύβοια μέχρι και σήμερα υπηρετούν 36 μόνιμοι και
ενοικιαζόμενοι διανομείς, οι οποίοι εξυπηρετούν και το πιο απομακρυσμένο χωριό
του νομού μας – όλοι ξέρουμε τις ιδιαιτερότητες του νησιού μας.
Με το καινούριο σχεδιασμό διανομής προβλέπεται η εξυπηρέτηση
ανά δήμο να γίνεται :
- ΧΑΛΚΙΔΑ 4 αστικοί & 4 αγροτικοί διανομείς
- ΒΑΣΙΛΙΚΟ 1
- ΕΡΕΤΡΕΙΑ 1
- ΑΜΑΡΥΝΘΟΣ 1
- ΑΛΙΒΕΡΙ 1
- ΑΥΛΩΝΑΡΙ 1
- ΚΥΜΗ 1
- ΣΤΥΡΑ 1
- ΜΑΡΜΑΡΙ 1
- ΚΑΡΥΣΤΟΣ 1
- ΣΚΥΡΟΣ 1
- ΑΡΤΑΚΗ 2
- ΨΑΧΝΑ 1
- ΜΑΝΤΟΥΔΙ 1
- ΛΙΜΝΗ 1
- ΑΙΔΗΨΟΣ 1
- ΙΣΤΙΑΙΑ 1
Και φυσικά εννοείται πως τα περισσότερα δρομολόγια είναι
πλέον αγροτικά – θα εξυπηρετούν το Δήμο με όλα τα χωριά που εντάσσονται σε
αυτόν - , με ότι αυτό συνεπάγεται (τεράστιες καθυστερήσεις στην αλληλογραφία,
τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, στην πληρωμή των συντάξεων, αφού ο ταχυδρόμος θα
πηγαίνει στο εκάστοτε χωριό όταν θα είναι η σειρά του να εξυπηρετηθεί κι ας
είναι και μετά από 5 ημέρες). Και φυσικά έχουμε ξεχάσει τελείως τον ανθρώπινο
παράγοντα που δεν επιτρέπει πλέον στον ταχυδρόμο όχι να πάρει άδεια αλλά ούτε
να διανοηθεί να αρρωστήσει.
Όλα αυτά έχουν αποφασισθεί λαμβάνοντας υπόψη της απογραφή
του γενικού πληθυσμού που έγινε το 2011. Από τότε πολλά έχουν αλλάξει στα
δημοτικά διαμερίσματα του νομού μας. Το νησί μας βρισκόμενο κοντά στην Αθήνα
είναι ο αγαπημένος τόπος διακοπών, με συνέπεια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες να
αυξάνεται ο πληθυσμός, αφού πολλοί έχουν εξοχική κατοικία εδώ, την οποία πλέον
την χρησιμοποιούν και ως μόνιμη. Αυτό συνεπάγεται να έχουν αυξηθεί και τα
αντίστοιχα σημεία επαφών, με αποτέλεσμα να πρέπει να διανυθεί μεγαλύτερη
χιλιομετρική απόσταση με αντίστοιχα μεγάλη καταπόνηση τόσο σωματική όσο και
πνευματική του εκάστοτε ταχυδρόμου.
Για το Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΤΑ Ευβοίας
Ευάγγελος Ζέρβας
Πρόεδρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.