Απαντήσεις για την παράκαμψη «Χαλκίδας-Ψαχνών» και το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα έδωσε ο Βουλευτής Ευβοίας, Θανάσης Ζεμπίλης, μέσω συνέντευξης στον ραδιοφωνικό σταθμό “Evripos 90 FM” την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου, κατόπιν σχετικής ερώτησης της δημοσιογράφου Έφης Ντίνη.
«Η κριτική του κ. Αποστόλου ότι δήθεν το έργο της παράκαμψης Χαλκίδας-Ψαχνών αποτελεί την “χαρά των εργολάβων”, όπως είπε, είναι άδικη, δεδομένου ότι επί της ουσίας το αντίθετο ισχύει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε μία σοβαρή, μελετημένη και νοικοκυρεμένη διαδικασία, χωρίς κατατμήσεις που όλοι γνωρίζουν ότι οι κατατμήσεις ανεβάζουν τόσο το κόστος, όσο και το ρίσκο κάποιο έργο να μείνει ανεκτέλεστο.
Ο Θανάσης Ζεμπίλης ανέφερε ότι «υπάρχει και μία σύγχυση ως προς τον προϋπολογισμό του έργου. Ο κ. Αποστόλου αναφέρει ότι ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν 150 εκατ. Ευρώ, ενώ τώρα το ποσό που θα διατεθεί εκτινάχθηκε στα 210 εκατ. Ευρώ. Πρέπει εδώ να γίνει σαφές ότι η αρχική πρόβλεψη των 150 εκατ. Ευρώ αφορούσε το κύριο έργο. Με τον νέο προϋπολογισμό το ποσό για το κυρίως έργο ανέρχεται σε 125 εκατ. Ευρώ, δηλαδή κατά 25 εκατ. Ευρώ φθηνότερο, ενώ τα υπόλοιπα 85 εκατ. Ευρώ αφορούν τα τρία υποέργα που θα εκτελεστούν όπως είπαμε με το σύστημα της προαίρεσης.
Άρα, λοιπόν, και εδώ ο Υπουργός είναι λάθος και πραγματικά απορώ γιατί είναι ένας σοβαρός άνθρωπος και έμπειρος πολιτικός ο κ. Αποστόλου».
Για τον Βόρειο Οδικό Άξονα που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός, ο Θανάσης Ζεμπίλης είπε ότι «τον πρώτο λόγο στη χάραξη του Βόρειου Οδικού Άξονα πρέπει να έχουν η τοπική αυτοδιοίκηση και οι θεσμικοί φορείς. Αυτά είναι τα πλέον νομιμοποιημένα όργανα να εκφράσουν την άποψή τους και τις όποιες αντιρρήσεις τους. Θα δούμε, λοιπόν, τι θα μας πουν οι Δήμοι Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και οι υπόλοιποι φορείς. Αυτό που θα ήθελα, από μεριάς μου, να επισημάνω είναι ότι έχουμε την τύχη την μελέτη να έχει αναλάβει ο κ. Ζέκκος, που θεωρείται ο καλύτερος μελετητής στη χώρα και έχει συνδέσει το όνομα του με όλα τα μεγάλα οδικά έργα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ας δούμε, λοιπόν, την μεγάλη εικόνα. Πρόκειται για σημαντικά έργα που θα αλλάξουν ριζικά το οδικό δίκτυο της Εύβοιας. Τόσο η παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών, που θα αποτελέσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής που έχει γίνει ποτέ στην Εύβοια, όσο και ο Βόρειος Οδικός Άξονας, αποτελούν σημαντικές εξελίξεις για την οδική ασφάλεια και την αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας. Στη συνέχεια, βέβαια, θα δούμε και τα άλλα τμήματα όπως τον Νότιο Οδικό Άξονα. Έχει γίνει μία σημαντική αρχή και προχωράμε. Και είναι άδικο εκείνοι που 5,5 χρόνια στη διακυβέρνηση της χώρας δεν έκαναν απολύτως τίποτα για να προχωρήσουν αυτά τα έργα, να ασκούν σήμερα ανεδαφική κριτική».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.