Εντός χρονοδιαγράμματος για ανάθεση μελέτης-κατασκευής του κεντρικού οδικού άξονα προς Β.Εύβοια από το υπουργείο υποδομών . Είναι ο δρόμος, που απηχεί την πλειοψηφία των πολιτών της β.Εύβοιας, αφού εξυπηρετεί ισοβαρώς και ισομερώς την πλευρά του Ευβοϊκού και του Αιγαίου.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα γίνει επέκταση κατά 35χλμ του δημοπρατηθέντος έργου παράκαμψης Χαλκίδας / Ψαχνών από το τέλος της παράκαμψης Ψαχνών μέχρι τη Στροφυλιά
Το πρώτο τμήμα του οδικού άξονα θα ξεκινάει από τα Ψαχνά, από το σημείο όπου θα καταλήξει η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, η οποία προωθείται την περίοδο αυτή με χωριστό έργο από το υπουργείο Υποδομών. Εχει μήκος 35 χιλιόμετρα –εκ των οποίων τα 27 χλμ. θα είναι σε νέα χάραξη και τα υπόλοιπα παράλληλα με τη σημερινή- και θα καταλήγει στη Στροφιλιά. Το έργο έχει εκτιμώμενο προϋπολογισμό 195 εκατ. ευρώ και θα ανατεθεί με μελετοκατασκευή από το υπουργείο Υποδομών μέσω του νέου ΕΣΠΑ.
Το υπόλοιπο τμήμα του οδικού άξονα, από τη Στροφιλιά μέχρι την Ιστιαία (ακόμα 35 χιλιόμετρα) και οι τέσσερις κλάδοι του προς τους βασικούς οικισμούς της περιοχής, θα προωθηθεί σε δεύτερη φάσn, εντός του υφιστάμενου προγράμματος (ΕΣΠΑ 21-27), όταν ωριμάσουν οι μελέτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.