Kι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ'την τύχη ή τις αντιξοότητες,αλλά απ'αυτό το πάθος μας για κάτι πιο μακρινό " Τάσος Λειβαδίτης

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2025

Μετά από 3,5 χρόνια μια ανακοίνωση - πρόκληση για την εκπόνηση της μελέτης του Βόρειου οδικού άξονα

Μετά από 3,5 χρόνια κυβερνητικών δεσμεύσεων ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας ανακοίνωσε αιφνιδίως ότι μεταβιβάζει την αρμοδιότητα για την εκπόνηση της μελέτης του Βόρειου οδικού άξονα (Ψαχνά Προκόπι) στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας!

 Ουσιαστικά μεταβιβάζει έναν άδειο φάκελο στις υπηρεσίες της Περιφέρειας, αφού 3,5 χρόνια τώρα το Υπουργείο Υποδομών δεν έκανε το παραμικρό για τον νέο δρόμο. Μάλιστα, με μια ανακοίνωση - πρόκληση ο Υπουργός δεσμεύεται να χρηματοδοτήσει την μελέτη με 7,9 εκατ.ευρώ από το ΠΔΕ, παραλείποντας να αναφέρει ότι πρόκειται για παλιά χρηματοδότηση για τον σκοπό αυτό από το 2022. 

Μια χρηματοδότηση που έμεινε για χρόνια στα αζήτητα. Επιβεβαιώνονται, έτσι όσοι ισχυρίζονταν ότι ο δρόμος αυτός δεν ήταν ποτέ στις κυβερνητικές προτεραιότητες…..

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καλύπτει τη χρηματοδότηση του συνόλου των μελετών για τη δημοπράτηση του έργου: 
  «Κεντρικός οδικός άξονας Βόρειας Εύβοιας, Τμήμα: Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», 
 την αρμοδιότητα εκπόνησης των οποίων αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας. Ειδικότερα, κατόπιν διαβουλεύσεων με τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, την Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας και σχετιζόμενων Δήμων, συμφωνήθηκε να μεταβιβαστεί στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας η αρμοδιότητα ωρίμανσης των μελετών (σύνταξη και έγκριση), όπως επίσης, η προπαρασκευαστική διαδικασία και οι αδειοδοτήσεις που απαιτούνται για τη δημοπράτηση του έργου.
 Για τον σκοπό αυτό και πέραν της ανωτέρω αρμοδιότητας, θα χορηγηθεί, επίσης, στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και η αναγκαία χρηματοδότηση για τη δημοπράτηση του συνόλου των μελετών που αφορούν το προαναφερόμενο έργο και είναι ύψους 7,9 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
   Σημειώνεται ότι η εν λόγω μελέτη αφορά την κατασκευή ενός οδικού άξονα κομβικής σημασίας για τη διασύνδεση της Βόρειας Εύβοιας με την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας και κατ’ επέκταση με την υπόλοιπη ηπειρωτική χώρα, μέσω της Υψηλής Γέφυρας Χαλκίδας.   Σκοπός του έργου είναι να διασφαλίσει, σε συνδυασμό και με το έτερο νευραλγικό έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας, μια σημαντική σύντμηση των οδικών διαδρομών, βελτιώνοντας, ουσιαστικά, το επίπεδο Οδικής Ασφάλειας.  
 Πηγή: financialreport.gr

3 σχόλια:

  1. Πρέπει να γίνει μια μεγάλη καταστροφή και να έρθει όλο του βουνό κάτω στο δερβένι, να αντιδράσουν δήμος Μαντουδιου και Ιστιαιας και μαζί τους ολοι οι πολίτες. Τότε μόνο ίσως και να φτιαχτεί ο νέος δρόμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 35 δις ευρώ μπορεί να πάρει η Ελλάδα μέσα στο 2025 απ' το ταμείο ανάκαμψης εφόσον παρουσιάσει μελέτες για τα έργα που θα γίνουν..... Πριν μια εβδομάδα σε μια εκπομπή έλεγαν ότι ούτε τα μισά δεν θα απορροφηθούν..... ανίκανοι ΌΛΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η εξαγγελία για το δρόμο τον Βόρειο οδικό άξονα έγινε απο τον ίδιο τον Πρωθυπουργό ώς αντιστάθισμα της μεγάλης καταστροφής στην περιοχή.
    Δυστυχώς μετά απο 3,5χρόνια τον εκθέτουν με την αδράνειά τους αυτοί οι οποίοι είχαν την ευθύνη να τρέξουν τις μελέτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια οσο το δυνατόν φιλτράρονται ως προς το ύφος και το ήθος τους.
Kάθε υβριστικό ,προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται .
Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις.
Ο κάθε σχολιαστής υπογράφει ηλεκτρονικά το σχόλιο του και είναι υπεύθυνος έναντι των νόμων.
Το ΜΑΝΤΟΥΔΙ NEWS δεν ενστερνίζεται και δεν φέρει καμία ευθύνη για όσα γράφουν οι αναγνώστες στα σχόλια τους.