Kι αν νικηθήκαμε δεν ήταν απ'την τύχη ή τις αντιξοότητες,αλλά απ'αυτό το πάθος μας για κάτι πιο μακρινό " Τάσος Λειβαδίτης

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ


Πρώτα πιστεύαν οι απο κει

πώς εδώ ζούσε η Ελευθερία

και οι από δω πως απο κει

υπήρχε η τάξη κι η εργασία



Τώρα διαπίστωσαν μαζί

ότι το τείχος δεν έπρεπε να γκρεμιστεί

γιατί 'ταν άξιο μόνο του να συντηρεί

και τάξη και αξιοπρέπεια κι ελευθερία

το βράδυ μες στην ονειρική τους φαντασία.



Τι κρίμα που γκρεμίστηκε το τείχος

Και τώρα πώς να ζεσταθεί

Μες στην καρδιά το ψύχος

ποιημα
 του Μάνου Χατζιδάκη
(Πηγή: καφενείο)

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ..

Πρόταση για την δημιουργία σύγχρονου πολυ-πολιτιστικού κέντρου στο δήμο Κηρεως

http://kireas.org/smf/index.php?topic=568.0

ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

ΣΥΝΕΝΩΣΗ Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ !!!



Ενα προκλητικό και προσβλητικό  κείμενο για τους χιλιάδες δημότες των Δημων Κηρέως και Νηλέως  και μια απαντηση απο τον κ. Δημήτρη Χατζηλάμπρου.

ΕΝΩΣΗ ΛΙΜΝΙΩΝ ΕΥΒΟΙΑΣ
σωματειο αναγ. αποφ 12403/68
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 10 –ΑΘΗΝΑ 104 33
ΑΦΜ 90300588 ΔΟΥ : ΙΑ΄ ΑΘΗΝΩΝ


ΑΘΗΝΑ : 18-1-2010
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ : 195
Προς
Το Υπουργείο Εσωτερικών
Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης.
ΕΝΤΑΥΘΑ
ΚΟΙΝ : Νομάρχη Εύβοιας
κ. Θ. Μπουραντά
Δήμαρχο Ελυμνίωνκ. Κ. ΜάρκοΚΕΔΚΕΤΕΔΚΕ


ΝΑΙ ΣΤΟΝ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ»
ΑΛΛ’ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΔΗΜΩΝ

Η ΄Ενωση Λιμνίων Ευβοίας λαμβάνοντας υπ’όψη τα όσα ειπώθηκαν από το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ) το 2008 με στόχο τον «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΙΙ» αλλά και τα όσα ελέγχθησαν και λέγονται για τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» ζητά από τους αρμόδιους του Υπουργείου Εσωτερικών όπως, η επιλογή του Δήμου «Πυρήνα» βασίζεται και στα κάτωθι κριτήρια :
την Γεωγραφική θέση,την Ιστορική διαδρομή, την Πολιτιστική και Λαογραφική παράδοση τον Τουρισμό,
τις Δυνατότητες εξυπηρέτησης των Πολιτών.


Με βάση τα ανωτέρω κριτήρια, σας παρουσιάζουμε αμέσως και πολύ σύντομα το Δήμο Ελυμνίων Ευβοίας.


1.-Γεωγραφική θέση
Το Ελύμνιο (Λίμνη) βρίσκεται σε κλειστό όρμο στη Νότια ακτή της Νήσου Εύβοιας στο Βόρειο Ευβοϊκό κόλπο και σε μικρή απόσταση από το Κανδήλιο όρος (Μάκιστος).
΄Εχει δύο δυνατότητες επικοινωνίας. Η μία με τους υπάρχοντες δρόμους, νέους και παλαιούς που πολλές φορές κλείνουν από παγετό ή κατολισθήσεις και η δεύτερη με πλοίο όπως γινόταν παλαιότερα με τα πλοία της γραμμής.
Οι επισκέπτες θεωρούν την Λίμνη ως την ωραιότερη κωμόπολη της Βόρειας Εύβοιας όχι μόνο για τα όσα βλέπουν κι’ακούν αλλά κυρίως λόγω της μορφολογίας του εδάφους και του φυσικού της κάλλους.


2. Ιστορική Διαδρομή.
Το Ελύμνιο (Λίμνη) έγινε κατά τον πρώτο οικισμό της Εύβοιας στους Ομηρικούς χρόνους μαζί με τις πόλεις ΑΙΓΑΙ και ΟΡΟΒΙΑΙ που βρίσκονται εκατέρωθεν του Ελυμνίου σε μικρή απόσταση.
Επειδή κατά την μυθολογία στον υπάρχοντα ναό του Διός και της ΄Ηρας έγιναν και οι γάμοι τους το Ελύμνιον ονομάστηκε Νυμφικόν.
Τον 5ο -6ο μ.Χ το Ελύμνιον αρχίζει να ακμάζει διανύοντας μέχρι τον 9ο χ. αιώνα μια περίοδο ακμής, ευτυχίας, ησυχίας και προόδου.
Επί φραγκοκρατίας και τουρκοκρατίας το Ελύμνιον μετακινείται λίγο πιο πάνω από την παραλία στη θέση Καστριά (΄Υπερθεν Ελύμνιον) για να αποφύγουν τους πειρατές.
Σύμφωνα με το πρωτόκολλο των στατιστικών πινάκων του Οθωμανικού Κράτους το Ελύμνιο απαγορευόταν από τα μέσα του 16ου μ.Χ. αιώνα να γίνει τσιφλίκι. Με άλλα λόγια ήταν ένα ΚΕΦΑΛΟΧΩΡΙ δηλαδή ιδιοκτησία των κατοίκων.
Ετσι το παραλιακό Ελύμνιο ανασυγκροτήθηκε με την κάθοδο του «ύπερθεν Ελυμνίου», με την παρουσία της εικόνας της Θεομήτορος (πολυούχου), εμ την Επισκοπική ΄Εδρα, με την εδραίωση της Εμπορικής Ναυτιλίας, με την ίδρυση της μονής Οσίου Δαυίδ (Γέροντος) και με την ανίδρυση της πιο παλαιάς στην Εύβοια Μονής Γαλατάκη.
Το 1736 το Ελύμνιο τέθηκε υπό την προστασία του Μεγιστάνα Οθωμανού Ιμπραήμ Πασά αντί ετήσιας αντιμισθίας 600 γροσίων. Μετά τον θάνατο του συνέχισαν την προστασία οι γιοί του με την ίδια αντιμισθία. ΄Ετσι οι Ελύμνιοι ήταν ελεύθεροι και απαλλαγμένοι από τις τουρκικές πιέσεις και κατακτήσεις.
Το 1821 πρώτοι οι Ελύμνιοι ύψωσαν την επαναστατική σημαία και ασπάστηκαν τον ιερό υπέρ πίστεως και πατρίδας αγώνα.
Σε μικρό διάστημα η Εύβοια γέμισε από επαναστάτες με ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΕΛΥΜΝΙΟ. Κι αυτό γιατί οι Ελύμνιοι όχι μόνο στήριξαν συστηματικά τον αγώνα αλλά και γιατί τον τροφοδοτούσαν συνεχώς με τρόφιμα και πολεμικό υλικό. Παράλληλα εξοπλίζοντας τα πλοία τους έφτιαξαν έναν ισχυρό πολεμικό στόλο παρόμοιο με εκείνον του Γαλαξιδίου.
Οι Ελύμνιοι έχοντας ανάγκη εμπειροπόλεμου και γενναίου κατά ξηράν αρχηγού συνήλθαν σε συμβούλιο, παρόντων και μερικών οπλαρχηγών και αποφάσισαν να καλέσουν τον συμπολίτη τους Αγγελή Γοβιό τον «Αετό της Εύβοιας» όπως τον αποκαλούσε ο Κριεζώτης. ΄Ετσι ο Αγγελής Γοβιός χρόνια οπλαρχηγός φίλος και συναγωνιστής του Οδυσσέα Ανδρούτσου στο Χάνι της Γραβιάς ανέλαβε πανηγυρικά ως αρχηγός της επανάστασης στην Εύβοια τον Ιούνιο του 1821.
Την άνοιξη του 1831 μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Τούρκους οι Ελύμνιοι παλινοστούν στον τόπο τους ονομάζοντας την ημέρα αυτή «Ημέρα Σωτηρίας». Η ημέρα αυτή γιορτάζεται επισήμως κάθε χρόνο την 5η Κυριακή των νηστειών.
Μέχρι το 1836 όπου το Ελύμνιον έγινε Δήμος Αιγέων (Ελυμνίων) οι Ελύμνιοι όχι μόνο είχαν εκλέξει Δημογεροντία αλλά και για την ασφάλεια των κατοίκων ορίζονταν πολιτοφύλακες από τις επιτροπές των ιδίων των κατοίκων.
Το 1838 διορίζεται στο Ελύμνιο από την τότε κυβέρνηση και ειρηνοδίκης που εκπλήρωνε και το έργο του συμβολαιογράφου. Παράλληλα αρχίζει εντατικά η ναυπήγηση πλοίων τόσο στο Ελύμνιο όσο και στην Σκιάθο και Σύρο δημιουργώντας τον συμμετοχικό εφοπλισμό. Μεταξύ των ετών 1860-1865 το Ελύμνιο είχε 2800 κατοίκους, ενώ το 1867 το Δημόσιο απέσπασε τα ιδιόκτητα δάση του Ελυμνίου χαρακτηρίζονται τα εθνικά. Κάτι που δεν έγινε ευτυχώς για τα κοιτάσματα λευκολίθου. Το 1870 οι Ελύμνιοι διέθεταν τα εξής σκάφη L15) σκούνες, (21) βρίκια, (11) γολέτες, (1) μπομπάρδα, (1) λόβερ.
Το 1888 λόγω της οικονομικής κρίσης καταποντίστηκε η ιστιοφόρος ναυτιλία του Ελυμνίου. Αυτό ήταν και η αιτία όχι μόνο να γίνει έντονη η εκμετάλλευση των δημοτικών κοιτασμάτων λευκολίθου αλλά και να στραφεί ο κόσμος στην καλλιέργεια της ελιάς για την αύξηση της παραγωγής του λαδιού. ΄Ετσι το 1903 ιδρύεται η Εταιρία Αγγλογκρίκ με έδρα το Ελύμνιο και 2000 περίπου εργατοϋπαλλήλους, Το 1913 η Ολλανδική εταιρεία Χόϊζερ με 500 περίπου εργατοϋπαλλήλους και τέλος η δημοτική εταιρία της ψιλής Ράχης με 300 περίπου εργατοϋπαλλήλουςΣτις εταιρίες αυτές λευκολίθου προστέθηκαν άλλες δύο διαφορετικές


α) η εταιρία Ριτσώνη για την παραγωγή νεφτιού και κολοφωνίου με «1000 περίπου εργατοϋπαλλήλους και β) η εταιρία χαρτοποιϊας ΕΡΜΗΣ» στις Ροβιές με 150 περίπου εργατοϋπαλλήλους. Πρέπει να αναφερθεί ότι τόσο ο λευκόλιθος όσο και τα άλλα προϊόντα μεταφέρονταν με πλοία στους περισσότερους λιμένες της Ευρώπης σχεδόν κάθε εβδομάδα.
Το 1910 ηλεκτροφωτίστηκε το Ελύμνιο η δεύτερη πόλη της Εύβοιας μετά τη Χαλκίδα.
Το Ελύμνιο (Λίμνη) από ναυτική κυρίως πόλη έγινε την περίοδο αυτή μια εργατούπολη με δυναμισμό στους οικονομικούς και κοινωνικούς αγώνες.
Οι αντιστασιακές οργανώσεις κατά την Μεταξική περίοδο διογκώθηκαν μετά το Αλβανικό ΄Επος βοηθούσης και της μορφολογίας του εδάφους της περιοχής.
Μετά την κατάρρευση του μετώπου έφθασε στην Εύβοια το εκστρατευτικό σώμα των Βρετανών, Αυστραλών, Νεοζηλανδών το οποίο με την βοήθεια της αντίστασης μεταφέρθηκε στον κόλπο Λιμνιώνα απ όπου τους παρέλαβε πλοίο για την Αίγυπτο.
Το περιστατικό αυτό ενεργοποίησε αφάνταστα το σύνολο του πληθυσμού του Ελυμνίου. ΄Ανδρες, Γυναίκες, Νεολαίοι, ξεκίνησαν έναν δυναμικό αγώνα κατά των Γερμανοιταλών με μεγάλες επιτυχίες.
Σαράντα νεολαίοι μάλιστα βγήκαν στο βουνό μαχόμενοι για την πατρίδα χωρίς καμία απολαβή των θυσιών τους.


Τρεις δε ελύμνιοι νεολαίοι είχαν παράνομο τυπογραφείο. Σκοπός του όλου αγώνα η σωτηρία της πατρίδας και του κόσμου από την πείνα. Οι απώλειες για το Ελύμνιο ήταν το 12% του πληθυσμού του.
Μετά τον πόλεμο η Νεοζηλανδική Κυβέρνηση έστειλε στο Δήμο Ελυμνίων Ειδικό Μετάλλιο αναγνώρισης της μεγάλης προσφοράς του για την σωτηρία του εκστρατευτικού της σώματος.
Στο Ελύμνιο (Λίμνη) υπάρχουν ένα Ηρώον για τους πεσόντες κατά τους διάφορους πολέμους, ενα Ηρώον της Αντίστασης και τέσσερις προτομές ηρώων Ελυμνίων.
α) του «Αετού της Εύβοιας» Αγγελή Γοβιού
β) της εκτελεσθείσης από τους Γερμανούς αντιστασιακής Λέλας Καραγιάννη
γ) του αντιστασιακού φοιτητή Ιατρικής Κώστας Καραγιώργη και
δ) του αντιστασιακού φοιτητή Κώστα Γαμβέτα.


3.-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Το Ελύμνιο (Λίμνη) είναι γνωστό για τα διάφορα και θαυμάσια παραδοσιακά φαγητά του (όπως το «κισκέκ»)
Για τα τραγούδια στους γάμους (Γαμπρό –Νύφη)


Για το επιτραπέζιο τραγούδι και το του χορού (το Βντάνα)


Για την Καμάρα (τρία τραγούδια και ένας μεγαλοπρεπής χορός)


Για το θεσμό της αδελφοποίησης


Για το νανούρισμα της μητέρας


Για τα διάφορα πρωτότυπα παιχνίδια που συνοδεύονται από ανάλογους στίχους.


Για τις περίφημες ναυτικές φορεσιές των Ελυμνίων ανδρών και γυναικών


Για τους προλόγους των παραμυθιών


Για την γιορτή της Παναγιάς της Λιμνιάς στις 7 και 8 Σ/βρίου


Για την χειροτεχνία των δεσποινίδων και γυναικών.


Για την βάση του δωδεκάνδηλου του V ή των αρχών VI μ.Χ της παλαιοχριστιανικής Βασιλικής της σημερινής «Παναγίτσας»για την οποία έγινε μελέτη ανάδειξης του χώρου από το τμήμα της Εταιρείας Ευβοϊκών Σπουδών.


Για την διάλεκτο με τα εξής χαρακτηριστικά :


Την υπέρμετρη κατάχρηση συγκοπών των λέξεων, των κράσεων και των συνιζήσεων.
Την πλήρη αποκοπή και κατάργηση των καταλήξεων.
Την χρήση πολλών ναυτικών λέξεων.
Την αναστάτωση στη γραμματική της .
Για τις πέντε (5) σφραγίδες του Δήμου από την Δημογεροντία (πολύ πριν το 1833) μέχρι το 1912.’
Για τα παραδοσιακά νεοκλασικά κτίρια όπως
το κτίριο του ιδρύματος Μελά, το κτίριο του λαογραφικού Μουσείου, το κτίριο του Δημαρχείου, οι ναοί της Γέννησης της Θεοτόκου, του Αγ. Αθανασίου και της «Παναγίτσας» αλλά και πάρα πολλά ιδιόκτητα στην πόλη.
Για τα βιβλία που έχουν γραφεί για την ιστορία του.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΥΜΝΙΟΥ (ΛΙΜΝΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ:Για τις πάσης φύσεως καρναβαλικές εκδηλώσεις.


Για τις ομιλίες και εκθέσεις.
Για τα ΕΛΥΜΝΙΑ έναν εκ των κορυφαίων θεσμών της Εύβοιας που οργανώνεται από το πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Ελυμνίων συγκεντρώνοντας το εξαιρετικό ενδιαφέρον ντόπιων και ξένων επισκεπτών.
Καλύπτει τους τομείς της Ιστορίας, του πολιτισμού, της παράδοσης, της τέχνης, της μουσικής, του αθλητισμού κ.ά.Λήγουν στις 15 Αυγούστου στις 10 το βράδυ με την καθιερωμένη Ναυτική βραδιά από τον Ναυτικό Όμιλο του Ελυμνίου.
Το Φέστιβαλ αυτό έχει ζωντάνια, κύρος και κυρίως ποιότητα.
Για το Λαογραφικό Μουσείο.
Για το Ναυτικό Μουσείο.
Για το Μουσείο παραδοσιακών φορεσιών (250 ακέραιες Ελληνικές φορεσιές με τα κοσμήματά τους).
Για τον περίφημο Ναό της πολυούχου «Η Γέννησις της Θεοτόκου».
Για την εικόνα της Θεομήτορος που κρατάει τον Χριστό στην αριστερή της αγκάλη και κατά την παράδοση είναι μία από τις 72 εικόνες του Αποστόλου Λουκά.
Για την Μονή Γαλατάκη όπου ο Ναός του Αγ. Νικολάου. Είναι η παλαιότερη μονή της Εύβοιας και κατά την παράδοση ο Ναός κείται επί των θεμελίων του αρχαίου Ναού του Ποσειδώνα.
Για την Μονή του Οσίου Δαυϊδ (Γέροντας) που οικοδομήθηκε το 1550 μ.Χ.
Για το ασκητήριο του Οσίου Χριστοδούλου. Ήλθε από την Νήσο Πάτμο το 1096 και πέθανε στην Λίμνη το 1111 μ.Χ. Πάνω από την σκήτη υπάρχει στο όνομά του εξοχικός Ναός μεσ’τα πεύκα με ευρύτατο ορίζοντα και θέα το βουνό Παρνασσός.
Για τους καταρράκτες του Δρυμώνα. Σ»ένα χώρο με πεύκα και έλατα όπου η όλη διαμόρφωση έγινε λεπτομερειακά από το Δασαρχείο Λίμνης,. Προσφέρει τα πάντα.
Για τον οικολογικό εναλλακτικό τουρισμό. Επτά διαδρομές στα περιαστικά δάση της Λίμνης των (2,5-26 km) για συλλόγους πεζών, μηχανών και αυτοκινήτων.
Για το Concert Theatre στο ΚΟΧΥΛΙ.΄Οπου κάθε καλοκαίρι γίνεται το διεθνές φεστιβάλ «ΚΟΧΥΛΙΑ» από τον υπεύθυνο του χώρου και διάσημο πιανίστα Γιώργο Κων/νου.
Για τα δύο campings που διαθέτει. ΄Ένα στην Σπιάδα του Δήμου κι’ένα ιδιωτικό στις Ροβιές.
Για τα γήπεδα Μπάσκετ και ποδοσφαίρου.
Για την οργανωμένη, χωρίς εισιτήριο, πλάζ «ΚΟΧΥΛΙ».
Για την τεράστια παραλία από το Κανδήλιο όρος μέχρι τα όρια της Αιδηψού. Μια παραλία θαυμάσια όπου ο κάθε τουρίστας μπορεί να κάνει το μπάνιο του και να αναπαύεται για λίγο στα πεύκα που βρίσκονται κατά μήκος της ακτής.
Για τον τάφο του μεγάλου γνωστού έλληνα θεατρικού συγγραφέα Νίκου Τσιφόρου.
5.-Οι Δυνατότητες του Δήμου για την εξυπηρέτηση των Δημοτών του και όχι μόνο.
Ο Δήμος Ελυμνίων (Λίμνης) διαθέτει.
Κινηματοθέατρο για χειμώνα και καλοκαίρι


Πνευματικό Κέντρο


Βιβλιοθήκη


ΚΑΠΗ
Αλιευτικό καταφύγιο για τα επαγγελματικά και τουριστικά σκάφη.
Ναυτικό ΄Ομιλο αναγνωρισμένο. Τα παιδιά και οι νεολαίοι εκπαιδεύονται στα κανόε καγιάκ και στα ιστιοπλοϊκά σκάφη Laser και Optimist με μεγάλη επιτυχία.
Γηροκομείο «Ο Προφήτης Ηλίας»
Μικτή χορωδία
Χορευτικό το «ΛΥΜΝΙ» για μεγάλους και μικρά παιδιά
Πλήρες δίκτυο, ύδρευσης, αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού
Χειροτεχνικό συνεταιρισμό
Τμήμα Γενικών Αρχείων του κράτους (ΓΑΚ)
Δύο τράπεζες (ΑΓΕΤ –ΕΤΕ), ΔΟΥ, ΙΚΑ, Δασαρχείο, πυροσβεστική, λιμεναρχείο, λιμενικό ταμείο, ΚΕΠΕ, βοήθεια στο σπίτι, τέσσερα φαρμακεία, οδοντιατρεία, εργαστήριο μικροβιολογικών εξετάσεων και διάφορους γιατρούς.
Τράπεζα αίματος του συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών.
Ράδιο Λίμνη
Τουριστικό γραφείο.
Πρέπει να υπογραμμιστεί επίσης ότι επί είκοσι χρόνια από το 1930 μέχρι το 1950) όσοι τέλειωσαν το Δημοτικό Σχολείο στις περιφέρειες των σημερινών Δήμων (Ελυμνίων,Νηλέως και Κηρέως) έρχονταν στο Ελύμνιο (Λίμνη) για να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Στο Αστικό Σχολείο, στο Ημιγυνάσιο και στο εξατάξιο Γυμνάσιο.
Μετά απ’όσα αναφέρθηκαν ο Δήμος Ελυμνίων Ευβοίας, όχι μόνο είναι ένας ξεχωριστός Ιστορικός Δήμος αλλά μπορεί να αποτελέσει και ένα Δήμο «Πυρήνα» του «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» προκειμένου να παίξει καθοριστικό ρόλο τόσο στην περιοχή του όσο και σ’ολόκληρη τη χώρα. Με άλλα λόγια μπορεί να δώσει τη μάχη για μια ενιαία ορθολογική και ισόρροπη ανάπτυξη του τόπου που να σέβεται την ιστορία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον.
Τελειώνοντας πρέπει να επισημάνουμε και το γεγονός ότι οι θεσμικοί φορείς του Δήμου Ελυμνίων συμφωνούν απόλυτα μαζί μας για τα συμφέροντα του Δήμου μας. Κάτι που θα εκφράσουν κι’οι ίδιοι δυναμικά και έγκαιρα.
 
 
AΠΑΝΤΗΣΗ.
Μια απάντηση στο γράμμα της «Ένωσης Λιμνίων»


Δηλαδή τώρα τι περιμένετε να κάνουν οι άλλοι δήμοι της περιοχής να
υποκλιθούν στο ιστορικό «μεγαλείο» της Λίμνης ή να βγάλουν και
αυτοί ανακοινώσεις με τα πάλαι πότε μεγαλεία τους .
Η αλήθεια είναι ότι η ιστορία των άλλων γειτονικών δεν είναι


υποδεέστερη από αυτή της Λίμνης . Και για να είμαστε ακριβείς


ιστορικά η Λίμνη δεν υπήρξε πότε κανενός είδους «πυρήνας» της


περιοχής. Πάντα ήταν μια κοινωνία με λίγη επιρροή και σχέσεις με την
υπόλοιπη περιοχή, παρά την επαναστατικότητα της και κάποια πρωτοπορία
σε μερικά θέματα. Γεωγραφικά, οι κανόνες της γεωμετρίας εναντίον της
 πάρα την όμορφη τοποθεσία της δεν είναι ο φυσικός «πυρήνας».
Πληθυσμιακά και όσο αφορά την έκταση της και την μορφολογία της πάλι
μειονεκτεί. Οικονομικά, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια ιστορική στιγμή
που η Λίμνη ήταν ή είχε τους πόρους να γίνει οικονομικό κέντρο. Η
Τουριστική της βιομηχανία με το ζόρι δίνει δουλειά στους ντόπιους.
Πολιτιστικά, το ίδιο,. Όσους αναφέρεται μεγαλούργησαν εκτός Λίμνης,
εκτός και αν υπονοείται κάτι για το Λιμνιώτικο DNA.
Το κείμενο σας είναι λίγο προσβλητικό για εμάς που ζούμε στου όμορους
δήμους και οι παππούδες μας ναι έγιναν χωρίς να έχουν και άλλες
επιλογές κολλήγοι μετά την επανάσταση του 21 χάρη στην συμφωνία του
Λονδίνου. Και αυτοί οι μετέπειτα κολλήγοι ζούσαν σε «Καριέδες» (
όπως καλούσαν τα κεφαλοχώρια οι Τούρκοι τότε) και μάλιστα πληθυσμιακά
κατά πολύ μεγαλύτερους της Λίμνης αλλά και γι αυτούς δυστυχώς
ευφορότερους και ελκυστικότερους στους τσιφλικάδες .
Καλό θα είναι ο «Καλλικράτης» να γίνει λειτουργικός και δει το πολίτη
και τις πραγματικές ανάγκες του και να προωθήσει την πρόοδο όλης της
περιοχής και όχι να έρθει για να «επιβραβεύσει» ή να «αναγνωρίσει»
την λαμπρή ή λιγότερο λαμπρή ιστορία του ενός η του άλλου δήμου. Δεν
είναι ο σκοπός αυτός της μεταρρύθμισης. Η ιστορία και η παράδοση της
Λίμνης είναι λαμπρή και παρέμεινε λαμπρή σε μαύρες περιόδους της
Ιστορίας, δεν νομίζω ότι θα κινδυνεύει το μεγαλείο της ή η ανάπτυξη
της τώρα με το Καλλικράτη.
Ελπίζω να μην πάρει φωτιά το λάδι που ρίξατε με το γράμμα σας και να
μην ξεσπάσει μια διαμάχη για τον «υπερτερέστερο» δήμο της περιοχής
και για το ποιος έχει τα καλύτερα πατρογονικά δικαιώματα να γίνει
Καλλικρατικός «πυρήνας» .


Δημήτρης Χατζηλάμπρου
Εγγονός κολλήγου
Εκπαιδευτικός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Δημοσθενους 121, Καλλιθέα 17672 Αθήνα
ΠΗΓΗ:voriaevia.blogspot.com

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Λαμπερά φώτα στο μαύρο σκοτάδι των αγροτών...


Αμήχανη, σαστισμένη και αιφνιδιασμένη στέκεται η Κυβέρνηση μπροστά στην ένταση και τη μαζική συμμετοχή των αγροτικών κινητοποιήσεων. Προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ έλεγε ότι «λεφτά υπάρχουν» και υποσχόταν να τα μοιράσει στον αγροτικό κόσμο.


Υπάρχουν δύο τρόποι για να φύγουν οι αγρότες από την εθνική. Είτε θα πάρουν χρήματα, είτε θα επέλθει η κόπωση, θα το πάρουν απόφαση και θα αποχωρήσουν. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει.


Τι ζητούν οι αγρότες των μπλόκων;


Ο διεκδικητικός τους λόγος, όπως ελεύθερα διατυπώνεται από τους ίδιους χαρακτηρίζεται από...






μια αξιοσημείωτη -σχεδόν- εθιμική αμετροέπεια: Ζητούν ό,τι ζητούσαν πέρυσι, πρόπερσι, αντιπρόπερσι κ.ο.κ: Χρήματα. Για τον ίδιο λόγο, με τα ίδια επιχειρήματα , ελέω των ίδιων συνθηκών.


Από ποιους τα ζητούν; Από το Κράτος (όπως πέρυσι πρόπερσι, αντιπρόπερσι...)


Η Ελλάδα είναι τόπος ιδανικός για κάθε είδους εκλεκτές καλλιέργειες που τις ευνοεί το κλίμα και η μορφολογία του τόπου μας.


Με χαρά βλέπουμε να ξεκινάνε σημαντικές κινήσεις, πέρα και μακριά από κρατικούς εναγκαλισμούς: το Πελίτι έχει ήδη δημιουργήσει εκτεταμένο δίκτυο συνειδητών καλλιεργητών σε όλη την Ελλάδα, και το πρόσφατο Υνί-Πηρούνι φιλοδοξεί να γίνει στέκι των βιοκαλλιεργητών- παραγωγών της Κρήτης.


Υπάρχουν αρκετοί συνεταιρισμοί με σημαντικές εμπορικές δράσεις . Οι αγρότες της Ζαγοράς Πηλίου παράγουν 15.000 - 20.000 τόνους εξαίσια μήλα «Ζαγορίν», οι μαστιχοπαραγωγοί της Χίου κατάφεραν, μετά από χίλια μύρια κύματα που πέρασε ο συνεταιρισμός τους, να βάλουν τη μαστίχα σε εκατοντάδες προϊόντα των σούπερ μάρκετ, ο συνεταιρισμός κροκοπαραγωγών Κοζάνης τυποποίησε το προϊόν και το προώθησε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Δεκάδες άλλοι συνεταιρισμοί ανά την επικράτεια απέδειξαν έμπρακτα ότι α) το συνεταιριστικό κίνημα δεν έχει μόνο σπατάλες και διαφθορά, έχει και πολλά success stories, Υπάρχουν και πολλά ακόμα μικρά, αλλά λαμπερά φώτα στο μαύρο σκοτάδι του αγροτικού μας τούνελ. Τώρα, οι αγρότες ζητούν ακριβώς το 1 δισεκατομμύριο που τους υποσχέθηκαν.


Εάν , καταφέρουμε να υλοποιήσουμε το πιο κάτω προτεινόμενο σενάριο, η Ελληνική γεωργία θα συμβάλλει εντυπωσιακά στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, οι νέοι θα μείνουν στον τόπο καταγωγής τους και η Ελληνική ύπαιθρος θα μείνει ζωντανή για να μπορούν οι Έλληνες αλλά και οι ξένοι επισκέπτες να απολαμβάνουν τις ομορφιές της.


Πρώτα και πάνω από όλα χρειάζεται όραμα.


Χρειάζεται ουσιαστικός διάλογος με την συμμετοχή όσον το δυνατόν περισσότερων κατοίκων και φορέων της Ελληνικής υπαίθρου. Έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί η συμμετοχή τους στην νέα πορεία. Στο επίκεντρο αυτής της διαδικασίας είναι όλοι οι εμπλεκόμενοι στον πρωτογενή τομέα και ειδικότερα ο Έλληνας αγρότης.


Πρέπει να έχουν την αίσθηση της «ιδιοκτησίας» και ότι η διαδικασία αυτή τους αφορά και μπορούν να την ελέγχουν σε κάθε επίπεδο.


Χρειάζονται πολιτικές με μετρήσιμα αποτελέσματα και όχι διαχείριση της υπάρχουσας κατάστασης.


Χρειάζονται νέες τοπικές δομές και «εργαλεία» που θα έχουν την ευθύνη (διοικητική και οικονομική) για την ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής, λειτουργώντας με πλήρη διαφάνεια.

Από το http://www.taseis.net/


Πήραμε αυτό το e-mail και το δημοσιεύουμε
Γιατί κανείς σήμερα δεν αναφέρεται στο χθεσινό αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Χαρδαβέλα για τον Καραμανλή που μαζί με τον Ρουσόπουλο επισκέφτηκαν τον Εφραίμ, του υποσχέθηκε χρήματα από το Δ ΚΠΣ αφού του ανέφερε το ποσόν των 25 εκ. ευρώ από το Γ ΚΠΣ και στη συνέχεια τον παρακάλεσε να μην πάρει δημοσιότητα το θέμα? Όλα αυτά on camera. Γιατί δεν ήθελε δημοσιότητα ο Καραμανλής? Γιατί δεν αναφέρετε ότι οι Κύπριοι μοναχοι Εφραίμ και ΣΙΑ έδιωξαν από τα κελιά τους 90χρονους μοναχούς για να ανακαινίσουν τα κελιά με επιδοτήσεις της ΕΕ και να καρπωθεί τα λεφτά? Γιατί δε λέτε ότι ο Καραμανλής δεν είχε καν καταλάβει πόσο βρώμικο ήταν το περιβάλλον και η κυβέρνησή του και αυτή του ανεπάρκεια την πληρώνει όλη η χώρα? Γιατί δε λέτε ότι την ίδια ανεπάρκεια επέδειξε το ΠΑΣΟΚ από το 81 και μετά?

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

14χρονος θα ειναι υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του Δήμου του.



Τα περισσότερα παιδιά στην ηλικία του ασχολούνται με τα παιχνιδι και τα μαθήματά τους, και καλά κάνουν. ο 14χρονος Edwin Lamboo απο την Ολλανδία όμως έχει και κάποια άλλη αγάπη. Την αγάπη του για τα κοινά και τον πλανήτη. Ετσι λοιπόν μετά απο πρόταση που δέχτηκε, ο 14χρονος θα ειναι υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του Δήμου του.

Αραγε θα βρεί μιμητές και στην Ελλαδα???

ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ... ΣΤΗ ΜΕΣΗ


Σκληραίνουν τη στάση τους οι Αγρότες της περιοχης Μαντουδίου.

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Αρχίζουν οι ανθρωποθυσίες;

Μαίνονται οι “συντροφικές” επιθέσεις παρασκηνίου προς την υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Κατερίνα Μπατζελή.








Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο πρωθυπουργός έγινε σήμερα κοινωνός διαμαρτυρίας κυβερνητικών στελεχών για τις δηλώσεις της υπουργού που δημοσιεύθηκαν στο “Βήμα” της Κυριακής και για όσα είπε σε πρωινή συνέντευξή της στο ΜΕΓΚΑ






. Το επιχείρημα ήταν ότι μίλησε απαξιωτικά για τους επικεφαλής των αγροτικών κινητοποιήσεων τορπιλίζοντας τον διάλογο πριν καν ξεκινήσει και χαρακτήρισε προβοκατόρικη ενέργεια τη συνάντηση αγροτών με τον Βούλγαρο πρωθυπουργό Μπορίσωφ, αδειάζοντας τη γραμμή του Μεγάρου Μαξίμου που ήταν ότι ο Βούλγαρος πρωθυπουργός είχε συνεννοηθεί με τον Γιώργο Παπανδρέου.






Η ουσία είναι ότι, μπροστά στο αδιέξοδο, στοχοποιείται η Κατερίνα Μπατζελή από συναδέλφους της που θεωρούν ότι, αν κάποιος πληρώσει το μάρμαρο, θα υπάρξει και έξοδος από την κρίση.






Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο Γιώργος Παπανδρέου δεν έχει εκφράσει τις προθέσεις του “αλλά έδειχνε δυσαρεστημένος” όπως χαρακτηριστικά μας ειπώθηκε από έγκυρη πηγή. Το ενδιαφέρον είναι ότι κανείς δεν εισηγείται αυτή τη στιγμή δυναμική απάντηση, με όρους καταστολής, στις αγροτικές κινητοποιήσεις.






Δεν υπάρχουν, δηλαδή, δύο σχολές σκέψης για τη διαχείριση της κρίσης, αλλά γκρίνια γενικώς και αορίστως για χειρισμούς και προληπτικές κινήσεις που δεν έγιναν.





Η Μπατζελή στό Ζάπειο


http://www.youtube.com/watch?v=rpENnT4LIHo

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Οι αγροτοπατέρες της ΠΑΣΕΓΕΣ



Οι φετινές κινητοποιήσεις των αγροτών μας προσφέρουν μία μεγάλη ευκαιρία, μας προσφέρουν την ευκαιρία να αποτινάξουμε και να αποσαθρώσουμε αυτό το απόστημα που λέγεται επαγγελματικός συνδικαλισμός. Αυτοί οι επαγγελματίες μεσάζοντες, οι νταβατζήδες των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των παραγωγών, οι οποίοι θέλουν να έχουν τη διαχείριση των πραγμάτων για να μπορούν να πουλούν την κοινωνική ομάδα που μόνο καθ’ ομολογία εκπροσωπούν. Όλοι αυτοί βρίσκονται στα προπύλαια της εξουσίας, διαπραγματεύονται με αυτή, την κοινωνική ή επαγγελματική ομάδα που εκπροσωπούν, όπως οι μεγάλοι αγροτοπατέρες της ΠΑΣΕΓΕΣ που κορδώνονταν σαν πράσινα γύφτικα σκεπάρνια γιατί λέει δεν άφηναν τα μπλόκα να στηθούν, έλα όμως που όχι μόνο στήθηκαν, αλλά θέριεψαν και τους ξεσκέπασαν. Στα μπλόκα της αγροτιάς και σε πανελλήνια σύνδεση μπαίνει το τέλος, το τέλος στις επαγγελματικές ύαινες που δεν θέλουν να επιλύονται τα προβλήματα, ώστε να έχουν με αυτό τον τρόπο ρόλο. Όμως το μεγάλο στοίχημα είναι από εδώ και μπρος, πως η κοινωνία θα μπορέσει να κινητοποιήσει τις υγιείς εκείνες δυνάμεις που θα τερματίσουν το φαύλο κύκλο και θα ανοίξουν έναν άλλο υγιή και αντιπροσωπευτικό.

Το συνδικαλιστικό κίνημα .... σε διαβούλευση.


 Για να τεθεί το αγροτικό ζήτημα σε νέες, στερεές και με προοπτική βάσεις και να συμπεριλάβει όλες τις θέσεις της Κοινωνίας, το Υπουργείο κατέθεσε  τους γενικούς άξονες για την αλλαγή θεσμικού πλαισίου του αγροτικού συνδικαλιστικού κινήματος όπως τονίζεται στο Δελτίο Τύπου .Η κατάθεση των δικών  σας απόψεων  και προτάσεων όπως επισημαίνεται   καθώς και...... οι προτάσεις από  τους αρμόδιους φορείς θα ληφθούν  υπόψη, μετά από σχετική επεξεργασία  από τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη  του Υπουργείου, στο τελικό Σχέδιο Νόμου, το οποίο θα κατατεθεί στη Βουλή.
Η δημόσια διαβούλευση  θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου  και ώρα 18:00.
Το πλήρες κείμενο θα αναρτηθεί τις επόμενες ώρες στην ιστοσελίδα http://www.opengov.gr/ypaat/
Εισαγωγικό κείμενο:

Ο κατακερματισμός που υπάρχει σήμερα στις Αγροτικές Συνδικαλιστικές Οργανώσεις στερεί από τους Έλληνες αγρότες την δυνατότητα να εκφραστούν και να εκπροσωπηθούν μαζικά και ενιαία ώστε οι απόψεις τους, εκφραζόμενες μέσα από τα συλλογικά τους όργανα, στα πλαίσια των δημοκρατικών διαδικασιών, να τυγχάνουν ευρύτερης κοινωνικής αναγνώρισης και συνακόλουθα προσοχής στην αντιμετώπισή τους από τους αρμόδιους πολιτειακούς φορείς.
Οι κύριοι άξονες του νέου θεσμικού πλαισίου που προτείνονται προς διαβούλευση  είναι οι εξής:
  1. Δομή  του αγροτικού συνδικαλιστικού κινήματος:
α) Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις
β) Δευτεροβάθμιες Οργανώσεις
γ) Τριτοβάθμια Οργάνωση είναι η ενιαία και κορυφαία Αγροτική Συνδικαλιστική Οργάνωση στη χώρα.
  1. Μέλη
α) Μέλη των Πρωτοβάθμιων Οργανώσεων είναι οι κατά επάγγελμα αγρότες, ιδίως ο γεωργός, ο κτηνοτρόφος, ο αλιέας, ο δασοκόμος, ο μελισσοκόμος, ο αγρεργάτης και ο αλιεργάτης κάτοχοι ή μη αγροτικής εκμετάλλευσης.
β) Μέλη των Δευτεροβάθμιων Οργανώσεων είναι όλες οι Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις της περιφέρειας τους.
γ) Μέλη της Τριτοβάθμιας Ενιαίας Αγροτικής Συνδικαλιστικής Οργάνωσης της χώρας είναι όλες οι Δευτεροβάθμιες και Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις όπως και τα Νομικά Πρόσωπα που εκπροσωπούν με πανελλήνια εμβέλεια προϊόντα και κλάδους παραγωγής.
  1. Έδρα & Περιφέρεια
α) Πρωτοβάθμια Οργάνωση
Η Πρωτοβάθμια  Οργάνωση έχει περιφέρεια τα όρια της διοικητικής περιφέρειας του Δήμου (που θα προκύψει από την εφαρμογή του Προγράμματος Καλλικράτης) στον οποίο έχει την έδρα της.
β) Δευτεροβάθμια   Οργάνωση
Η Δευτεροβάθμια   Οργάνωση έχει περιφέρεια τα διοικητικά όρια μιας γενικής περιφέρειας του κράτους
γ) Ενιαία Τριτοβάθμια Αγροτική Συνδικαλιστική Οργάνωση
Η κορυφαία Αγροτική Συνδικαλιστική Οργάνωση της  χώρας έχει περιφέρεια όλη την  επικράτεια.

4.Οργανα – Συμμετοχή – Θητεία
α) Όργανα των αγροτικών συνδικαλιστικών οργανώσεων και των τριών βαθμίδων είναι το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) και η Γενική Συνέλευση (Γ.Σ.).
      1. Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις
Το  Δ.Σ. εκλέγεται με συμμετοχή στην ψηφοφορία όλων των οικονομικά τακτοποιημένων μελών και στην σύνθεση του μετέχουν υποχρεωτικά σε ποσοστό 60% του συνολικού αριθμού των μελών του νέοι αγρότες (ηλικίας έως 40 ετών), ως και γυναίκες μέλη σε ποσοστό 10% του συνολικού αριθμού των μελών του Δ.Σ. Εγγραφές μελών γίνονται μέχρι και την ημέρα ψηφοφορίας εφόσον καλύπτονται οι προϋποθέσεις ιδιότητας του μέλους.
      1. Δευτεροβάθμιες Οργανώσεις
Το  Δ.Σ. εκλέγεται με συμμετοχή στη  ψηφοφορία όλων των οικονομικά τακτοποιημένων μελών των Πρωτοβάθμιων Οργανώσεων της περιφέρειας της Δευτεροβάθμιας Οργάνωσης. Οι ποσοστώσεις νέων αγροτών και γυναικών (60% & 10%) ισχύουν και για το Δ.Σ. της Δευτεροβάθμιας Οργάνωσης.
      1. Ενιαία Τριτοβάθμια Οργάνωση
Το  Δ.Σ. εκλέγεται με συμμετοχή στη  ψηφοφορία όλων των φυσικών προσώπων – μελών των Πρωτοβάθμιων Οργανώσεων όλης της χώρας. Οι ποσοστώσεις νέων αγροτών και γυναικών (60% & 10%) ισχύουν και για το Δ.Σ. της Ενιαίας Τριτοβάθμιας Οργάνωσης.
Β)  Η θητεία των μελών του Δ.Σ.  των Οργανώσεων και των τριών    βαθμίδων είναι τετραετής και οι εκλογές διενεργούνται και για τις τρεις βαθμίδες την ίδια ημερομηνία σε όλη την χώρα.
Υποψηφιότητα  για μέλος Δ.Σ. επιτρέπεται για  Οργάνωση μόνο μιας βαθμίδας κατ’ επιλογή  του υποψηφίου.
Μέλος του Δ.Σ. Οργάνωσης ή οποιασδήποτε βαθμίδας δεν μπορεί να θέσει υποψηφιότητα εκ νέου μετά την πάροδο δύο (2) συνεχών θητειών για το ίδιο Δ.Σ.
Η ιδιότητα του μέλους Δ.Σ. στην Τριτοβάθμια Αγροτική Συνδικαλιστική Οργάνωση δεν επιτρέπεται να συμπίπτει με την ιδιότητα μέλους Δ.Σ. Αγροτικής Συνεταιριστικής Οργάνωσης.
Οι  εκλογές για την ανάδειξη Δ.Σ. στις Αγροτικές Συνδικαλιστικές  Οργανώσεις διενεργούνται παρουσία αντιπροσώπου Δικαστικής Αρχής.
  1. Χρονοδιάγραμμα
Με  βάση τους παραπάνω κεντρικούς άξονες και ενώ η διαβούλευση με τους εκπροσώπους των αγροτών θα συνεχισθεί καθ’ όλη την διάρκεια κατάρτισης του νομοσχεδίου, θα ολοκληρωθεί και θα κατατεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή σε σύντομο χρονικό διάστημα και με τις κατάλληλες μεταβατικές διατάξεις που θα συμπεριλάβει θα επιτευχθεί η ανασυγκρότηση του Αγροτικού Συνδικαλιστικού Κινήματος της χώρας μέσα σε ένα εξάμηνο από την ψήφισή του.

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Η Μπιρμπίλη Η ΤΕΡΝΑ και η Πράσινη Ανάπτυξη


  Πήραμε αυτό το e-mail και το δημοσιεύουμε.

Αγαπητοί φίλοι





Ασχολούμαι στο χώρο των Α.Π.Ε. ( Ανανεώσιμων πηγών ενέργειας) και διαβάζοντας τις συνεχείς αποκαλύψεις σας για τις σχέσεις ΤΕΡΝΑ με ΥΠΕΚΑ παίρνω το θάρρος να σας πληροφορήσω τα εξής:
Έχει γίνει ντόρος στον κλάδο από τις αποκαλύψεις σας και ήδη ο Βασιλάκος προσέχει και δεν γράφει τα αρχικά ΝΒ στις επιστολές στο "Σύνδεσμο του Περιστέρη" (έτσι τον αποκαλούμε). Εκτιμώ πως η Μπιρμπίλη δεν έχει γνώση για το τι γίνεται και έχει προβληματιστεί με αυτή την παρέα των ψευτοσοφών των ΑΠΕ , αλλά τους στηρίζει το κομματικό ΠΑΣΟΚ.
Νομίζω πως τη Μπιρμπίλη την έχετε αδικήσει γιατί εργάζεται -κατά κοινή ομολογία- σκληρά, αλλά δεν γνώριζε τον κλάδο της ενέργειας και την έχουν "διπλαρώσει" και "θαμπώσει" τύποι σαν τον Βασιλάκο. Σε επιστολή Περιστέρη προς Μπιρμπίλη της γράφει πως ο Σύνδεσμός του "εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών ΑΠΕ της χώρας". Το έκανε για να την πείσει πως ο Σύνδεσμος δεν είναι της ΤΕΡΝΑ, αλλά όλων των επενδυτών, οπότε πρέπει να συμμετέχει σε όλες τις αποφάσεις. Αυτό ήταν που με εξόργισε και σας γράφω.


Είναι παντελώς ψέμα
Η αλήθεια είναι πως ο ΕΣΗΑΠΕ είναι όχημα της ΤΕΡΝΑ. Σκεφτείτε πως μόνο οι ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΣ ΑΕ, ΙBERDROLA ΕΛΛΑΣ ΑΕ (πρωην ΡΟΚΑΣ ΑΕ), ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ,ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΑΕ, κατέχουν πάνω από 50% της αγοράς ΑΠΕ τόσο σε άδειες όσο και σε εγκατεστημένα αιολικά πάρκα και δεν είναι καν απλά μέλη του Συνδέσμου του Περιστέρη!
Αυτό που κάνει ο Περιστέρης και η παρέα του είναι να βάζουν τις πολλές δεκάδες θυγατρικές τους (project companies για τις επιδοτήσεις) μέλη στο Σύνδεσμο, για να φαίνονται πολλοί. Εύχομαι να μην την δουλέψουν πάλι την αφελή Μπιρμπίλη, που τρέχει σαν τρελή και πιάνει τα θέματα επιδερμικά.
Σας ευχαριστώ"







Ανώνυμος είπε...






Nα είμαστε σοβαροί. Για να εκφέρω άποψη για τις ΑΠΕ, κάτι θα ξέρω πρωτογενώς, ή επιστημονικά, ή οικονομικά... κάτι θα ξέρω. Εάν μου έλεγαν "πήγαινε να αναλάβεις το ΥΠΕΚΑ, ή την ΥΠΕΔΑ ή οπουδήποτε, θα έλεγα ότι "δεν ξέρω αρκετά για τέτοια θέση". Εκεί είναι το πρόβλημα? Ότι η κυρία Μπιρμπίλη δεν ξέρει οικονομικά και τεχνικά? Εν μέρει, ναι, αλλά δεν είναι το μείζον. Το μείζον πρόβλημα είναι ότι η κυρία Μπιρμπίλη είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να δημιουργήσει νέα Νέα Τζάκια. Αυτή την φορά, όχι κλέβοντας υπάρχουσες ΑΕ, ή παίρνοντας σαπάκια και χρηματοδοτώντας τα με λεφτά του Ελληνικού λαού, όπως έκανε ο πατέρας του ΓΑΠ με τον Αρσένη... Αυτή την φορά τα Νέα Τζάκια θα φτιαχτούν με φουσκωμένα τιμολόγια της ΔΕΗ που θα πληρώνω εγώ και εγγόνια μου, που θα ξεπλυθούν από μία παρωχημένη τεχνολογία, που από τεχνικής και οικονομικής πλευράς είναι παθητική (στην περίπτωση της Ελλάδας), και θα διοχετευθούν σε Περιστέρηδες, Κοπελούζους, Iberdrόλες, Veolιες, Vesτες και σε κάθε πικραμένο που ψάχνει για εύκολα λεφτά, από κορόϊδα, που τους επιβάλει, ή τους δελεάζει, το Κράτος τους να δώσουν την γη τους. Αυτή είναι η Πράσινη Ανάπτυξη: Δημιουργία Νέων Τζακιών από αυξημένα τιμολόγια ΔΕΗ με αρπαγή, κλοπή, πέταμα, και καταπάτηση Ελληνικής γης. Να το ξαναπώ, όχι ότι δεν το κατάλαβε ο φιλοξενος καφετζής, αλλά για να το καταλάβουν τυχόν Έλληνες αλλά και τα πράσινα τρωκτικά που κυκλοφορούν αδέσποτα: Ανακοινώσαμε αυξήσεις στο ρεύμα από το 2011 και μετά (χωρίς ιδέα τι θα γίνεται το 2011) προκειμένου να βγαίνουν αρκετά λεφτά από ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ αιολικά πάρκα (και άλλες μικρότερες ανοησιες), πρός όφελος 1) των Περιστεροκοπελούζων, 2) της αφανούς πασοκοπρασινοπαρέας και 3) των ξένων προμηθευτών που έχουν αναδουλειές. Δίνουμε τους μελλοντικούς αυξημένους λογαριασμούς μας, τα βουνά μας, τα δάση μας. Θα πληρώνουμε ακριβά το ρεύμα, και θα χάσουμε την γη μας. Έτσι φτιάχνονται Νέα Τζάκια. Με λεφτά αλλουνού και με αρπαγμένη γη. Κάθε εποχή έχει τον Αρσένη της. Ο προηγούμενος πέθανε τους κακούς Έλληνες επιχειρηματίες και την Ελληνική παιδεία. Ο καινούργιος θα πεθάνει την Ελληνική γή και τον Έλληνα που πληρώνει ΔΕΗ. Και την ΔΕΗ θα πεθάνει. Μία κίνηση έγινε ήδη με την RWE. Αλλά για αυτό αγπητέ καφετζή σε άλλη ευκαιρία. Καλημέρα σας. πηγη:http://kafeneio-gr.blogspot.com

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Η ΓΡΙΠΗ ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ -σε μια κοινωνία που επενδύει στον Φόβο και τον καταναλώνει

Η «πανδημία» της νέας γρίππης, δεν είναι μόνο μια απλή ιστορία που αφορά  ένα ιατρικό θέμα. Δεν είναι  απλά κάτι που βομβαρδίζει καθημερινά τον απλό κόσμο, από τις τηλεοράσεις  και τα υπόλοιπα ΜΜΕ. Δεν είναι  κύρια οι καθημερινές συζητήσεις για την ασφάλεια η μη των εμβολίων που έχουν παραχθεί και προπληρωθεί στις τρείς μεγαλύτερες πολυεθνικές του χώρου της φαρμακοβιομηχανίας.

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Οι επιδοτήσεις και οι... «αγροτοπατέρες»

Το ερέθισμα το πήραμε από  το Agroschannel και αναπαράγαμε μια ανάρτησή του.
Ψάξαμε λοιπόν στο διαδίκτυο να δούμε τι συμβαίνει με τις περιβόητες αγροτικές κοινοτικές ενισχύσεις.

Ένα χαρακτηριστικό άρθρο του Ι. Κολλάτος στο «Βήμα» τα λέει όλα. Το παραθέτουμε χωρίς δικά μας σχόλια.

"Συνηθίζουν να ασκούν κριτική οι ευρωπαίοι αγρότες, ιδιαίτερα οι μικροκληρούχοι, στην Κοινή Αγροτική Πολιτική, θεωρώντας ότι αυτή διαιωνίζει τη φεουδαρχία και δίνει αρκετά μεγάλη ετήσια πρόσοδο με τις επιδοτήσεις, στη βασίλισσα της Αγγλίας, στη δούκισσα της Αλμπα στην Ισπανία, σε βαρόνους στη Γαλλία και κόμηδες και υποκόμηδες στην Κεντρική Ευρώπη...

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Αρχίζει μια προσπάθεια.

Για κάποιους η ευρύτερη περιοχή του Μαντουδιου και του Δήμου Κηρέως είναι ένας επίγειος παράδεισος ευλογημένος ,καταπράσινος με κρυστάλλινα νερά και παρθένες παράλιες ,για κάποιους άλλους είναι απλά ένας τόπος διαμονής,
 χωρίς ούτε καν να προσφέρει εργασία.
Επειδή στη ζωή τα πάντα δεν είναι άσπρο η μαύρο, αρχίζουμε μια προσπάθεια σύνθεσης και ταξινόμησης των προτάσεων για ενα καλύτερο αύριο .

Το ερώτημα είναι πως θέλουμε να είναι ο τόπος μας τις επόμενες 10ετιες?
Τι προτείνουμε και πως τον φανταζόμαστε?